FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania - FAQ
Czym się zajmujemy?
Oferujemy sprzedaż hurtową odzieży outlet w PL, w UE oraz poza jej granicami.
Jakie jest minimalne zamówienie?
Minimalne zamówienie to ok. 20kg +/-.
Czy podawane ceny to netto czy brutto?
Cena za kilogram danego asortymentu podawana jest netto. Do podanej kwoty należy doliczyć 23% VAT.
Jak sprzedawany jest towar?
Odzież sprzedawana jest w pakietach zawsze jako mix asortymentu i mix rozmiarów danej marki lub mix marek – w zależności od prezentowanej oferty.
Czy można zwrócić towar?
Towar outletowy z samej definicji jest towarem poza gatunkowym tj. wycofanym z regularnej sprzedaży (nadwyżki magazynowe, końcówki kolekcji itp.) dlatego nie podlega on zwrotowi ani wymianie. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta zostaje wyłączona.
Czy można zobaczyć towar przed zakupem?
W celu zminimalizowania tzw. zakupu w ciemno przed wysyłką na życzenie Klienta wysyłamy zdjęcia lub film z danego pakietu.
Jaki jest koszt oraz czas dostawy?
Termin dostawy pakietów do Klienta wynosi do 3 dni roboczych na terenie PL w zależności od złożonego zamówienia. Koszt wysyłki na terenie PL to 25 zł brutto (1 pakiet do 25 kg), w przypadku większych ilości lub wysyłki zagranicznej koszt wyceniamy indywidualnie wg cennika firmy kurierskiej. Oferujemy również odbiór osobisty.
Jakie są dostępne formy płatności?
Płatność za złożone zamówienie: pobranie gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki, przelew lub gotówką na miejscu.
Jak można złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć:
- telefonicznie: 533 889 866 lub 798 694 900 lub 798 840 906,
- przez Facebook: wiadomość do naszej strony firmowej,
- przez e-mail: biuro@mdistrict.pl,
- za pośrednictwem strony internetowej.